10 dagar

Alice ville att jag skulle göra den dära 10 dagar saker grejen

dag 1: sju sanningar.

dag 2: något som gör dig lycklig.

dag 3: tre bilder som väcker känslor.

dag 4: en bild på dig för ett år sedan.

dag 5: en bild på någon du litar på till hundra och varför.

dag 6: det här får mig att gråta.

dag 7: det här har jag gjort för att göra en kille svartsjuk.

dag 8: beskriv din förebild.

dag 9: min största rädsla i livet.

dag 10: hur jag är när jag är kär.


Börjar väll med dag 1 då.


1: Jag kan hata när jag går upp på morronen och lilla syrran pratar bäbis aktigt med hundarna,sjunger eller vad som helst. Jag blir arg men e så trött att jag inte orkar säga till henne. Hahah morgon pigg där or what??

2: Jag är blyg när det gäller att prata med killar jag gillar.

Jag har alvarligt jätte svårt för att prata med de jag gillar eller a i allafall hade, men kan fortfarande ha det

beroende på vem det är.

3: mina kompisar tycker jag har dålig smak gällande killar, Ja jag har väldigt konsitg smak gällande

killar tycker de. Jag vet inte varför men aa jag har väl det

4: Jag säger typ 24/7 att jag ska sluta äta godis men det går inte(ska ha det som nyårs löfte att bara äta fredag-lördag)

Jag är helt godis beroende just nu. Fast jag äter mindre godis nu ärn typ för nån månad sen

5: Jag har varit jätte rädd för att rida mina egna hästar :O A för typ bara några månader sen vågade

jag knapp rida Jam utan att nån ridit han för mig och rastat han. Ahha så är der fortfarande ibland, men alla är vi rädda nån gång

6: Jag ogillade alice när jag gick typ i 4an hahaha vet nt varför bara gjorde det.

Aaaa svårt att förklara men jag typ ogillade henne då, alltaså jag gick i 4an och tycker bara inte om henne allmänt.

Men nu tycker jag att hon är sjuk snäll och rolig.

7: Killen jag gillar är 1 år yngre än mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0