Dag 1

 

Dag 1: Rolig info om mig
Dag 2: De 3 viktigaste sakerna hos en kille
Dag 3: Det här fallar du hos för en ponny
Dag 4: Din dröm ponny
Dag 5: Bästa filmen nu sett (en häst film och en icke häst film)
Dag 6: Dröm kille
Dag 7: Mål inom ridingen
Dag 8: Det bästa med din Mamma och Pappa
Dag 9: Så här sminkar jag mig(vidio)
Dag 10: Min favvo affär och varför(en häst och en vanlig)
Dag 11: Mitt favvo plagg i gaderoben och varför ( ett häst och ett icke)
Dag 12: Det bästa med dina kompisar

Dag 1.
Hmmmm, svårt men. Jag slutade rida i ca 6 månader för att jag var rädd för hästarna, men sen
så längtade jag så mkt tillbaka till hästarna så jag började igen. Jag va inte ens i stallet under dessa månaderna.

När jag är sjuk så tittar jag på disney eller så, typ barnpogram. Har man tråkigt så har man.

Jag lyssnar på random musik, vet inte varför men jag  gillar random musik.


Mina kompisar tycker att jag har dålig smak angående killar.

Vet inte vad jag ska skriva mer. Men nu fick ni lite random info om mig.
pussssss/Maja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0