Dag 10

dag 1: sju sanningar.

dag 2: något som gör dig lycklig.

dag 3: tre bilder som väcker känslor.

dag 4: en bild på dig för ett år sedan.

dag 5: en bild på någon du litar på till hundra och varför.

dag 6: det här får mig att gråta.

dag 7: det här har jag gjort för att göra en kille svartsjuk.

dag 8: beskriv din förebild.

dag 9: min största rädsla i livet.

dag 10: hur jag är när jag är kär.



Dag 10:
Hmmmmmmm, ja det beror nog på vem killen är och hur mycket vi pratat innan.
Som tex den killen jag gillar nu, har jag jätte lätt att prata med och  när det va jul dico på stinsen
så pratade vi typ hela kvällen. Men den killen jag gillade i början av 7an vågade jag inte prata med mer än på fb/msn/sms där han nt svarade, det gick över när jag nt gillade han mer och jag kunde prata med han.
Men jag är nog blyg men ändå inte jag vill våga skriva vad jag känner. 
Jag kan nog vara för mycket på alltså skriva till den jag gillar för mycket, så nu med denna killen jag gillar så försöker jag att bara skriva ibland så han inte tycker det blir jobbigt.
Men iallafall jag samanfattar denna dagen ''hur är jag när jag är kär''
Olika beroende på vilken kille det är, vilken kompis relation vi haft innan och hur mycket vi har pratat och så innan.
Men beroende på detta så är jag olika sätt när jag är kär.

Nu ska jag hitta en ny lista så jag har mer att skriva om varje dag :D
Puss/Maja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0