Dag 2

Dag 1: Rolig info om mig
Dag 2: De 3 viktigaste sakerna hos en kille
Dag 3: Det här fallar du hos för en ponny
Dag 4: Din dröm ponny
Dag 5: Bästa filmen nu sett (en häst film och en icke häst film)
Dag 6: Dröm kille
Dag 7: Mål inom ridingen
Dag 8: Det bästa med din Mamma och Pappa
Dag 9: Så här sminkar jag mig(vidio)
Dag 10: Min favvo affär och varför(en häst och en vanlig)
Dag 11: Mitt favvo plagg i gaderoben och varför ( ett häst och ett icke)
Dag 12: Det bästa med dina kompisar


Dag 2:
Det viktigaste hos en kille är insidan att han är snäll och omtänksam och inte bara tänker på sig själv.
Sen måste han våga visa att han älskar en.  Egentligen så är utseendet inte så viktigt men det är klart
att han ska se bra ut med och tänka på sitt utseende. 
Det är viktigt att han giller en för den man är och inte för utseendet.

Ja det är svårt finns mycket viktigt med så här summerarar jag dag 2
1:snäll och omtänksam
2:våga visa att han älskar en
3: Utseendet.

Inte i ording :D
Hadet gött så hörs vi snart pusss/Maja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0