Dag 3 och 4

dag 1: sju sanningar.

dag 2: något som gör dig lycklig.

dag 3: tre bilder som väcker känslor.

dag 4: en bild på dig för ett år sedan.

dag 5: en bild på någon du litar på till hundra och varför.

dag 6: det här får mig att gråta.

dag 7: det här har jag gjort för att göra en kille svartsjuk.

dag 8: beskriv din förebild.

dag 9: min största rädsla i livet.

dag 10: hur jag är när jag är kär.



DAG 4


min under bara klass i 6an


ni fattar inte hur otroligt mycket jag sakanr denna ponny, han fick avlivas för att han hade ont

i benen och var gammal. Vi har vinnit många ''tävlingar'' och spruningt fort ute på ute ritterna.

sista tävlingen på din rygg vann vi enda  dubbel nolla


jag,Elin,Maja och Maria

DAG 4
vet inte om det är 1 år sen men det är typ sommaren 2010
så 1 år sen är det i allafall
kanalyran typ 2010 eller något

Kommentarer
Postat av: Felicia

fin blogg! :)

2011-12-21 @ 16:46:28
URL: http://filluxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0