Dag 3

Dag 1: Rolig info om mig
Dag 2: De 3 viktigaste sakerna hos en kille
Dag 3: Det här faller du hos för en ponny
Dag 4: Din dröm ponny
Dag 5: Bästa filmen nu sett (en häst film och en icke häst film)
Dag 6: Dröm kille
Dag 7: Mål inom ridingen
Dag 8: Det bästa med din Mamma och Pappa
Dag 9: Så här sminkar jag mig(vidio)
Dag 10: Min favvo affär och varför(en häst och en vanlig)
Dag 11: Mitt favvo plagg i gaderoben och varför ( ett häst och ett icke)
Dag 12: Det bästa med dina kompisar


Dag 3:
Hmmm främst är det ju hur vi klickar ihop. Men sen är det allt utseeandet lite

Underbar maxad C-ponny
Underbar maxad C-ponny. Hästar säljes
Underbar maxad C-ponny. Hästar säljes
Underbar maxad C-ponny. Hästar säljes
Typ: C - Inriktning: Hoppning - Kön: Sto - Födelseår: 2003
Namn: Corvette
Social och mysig ponny som är trevlig att rida, är lyhörd på sin ryttare och tycker allt är roligt. Positiv och samarbetsvillig.
Har talang för hoppning och hoppar en LA-bana med lätthet, så mycket högre har vi inte hoppat ännu. Hon är ambitiös och vill inte riva.
Tävlat avd.B i år upp till 85cm felfritt. Redo för högre klasser. Välriden och tränad regelbundet för erfarna dressyrtränare.
Ej tävlad i dressyr pga ryttarens ålder.

Stamboksförd som 3-åring med 41 poäng, då hon även blev BIS. Meriterad stam med bl.a. mor- och far-bröder som tävlat MSV hoppning och fälttävlan varav en tävlat SM i fälttävlan (med mig i MsvA) och hoppning. Fadern är visad med 43p, modern stamboksförd med 40p.
Snäll att sko, duscha, klippa m.m. Trafiksäker och snäll att rida ut på, såväl ensam som i grupp. Hållbar och frisk, har aldrig varit halt.
Maxad c-ponny, slutmätt 2011.
Säljes endast till ett hem med mycket kärlek och vi vill gärna att hon får fortsätta träna och tävla. Lånas eventuellt ut.

http://youtu.be/TXdxJ3exA-w
Ring gärna för provridning, ridhus finns på gården.

Denna annonsen tycker jag låter lockande:D

även denna ponny vill jag ha

Hopp ponny
Hopp ponny. Hästar säljes
Hopp ponny. Hästar säljes
Hopp ponny. Hästar säljes
Typ: C - Inriktning: Hoppning - Kön: Valack - Födelseår: 2004
Namn: Oliver
Nu måste vi sälja denna underbara ponny pga av ryttarens längd. Han är 136cm i mkh och söker en ryttare som vill ut och tävla! Placerad i LC, startad LB hoppning, har kapacitet för mycket mer! Ej tävlad dressyr pga ryttarens hopp intresse. Pigg och framåt. Viss utrustning ingår i priset, aldrig vart sjuk eller skadad, har pass och är vaccinerad. Lätt att ha med sig på nya platser!
Full stamtavla,
e: Orchis Morio x
ue: Twyford My Man


Känner ägaren har har varit med den på en tävling
Ponnyn är grym och har én hrym hoppkapacitet
//Maja

Kommentarer
Postat av: Nanna Andersson

Båda ponnyerna va underbart fina ju! :)

Fin blogg oxå ;)

2011-12-31 @ 10:28:18
URL: http://successen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0