Dag 5

dag 1: sju sanningar.

dag 2: något som gör dig lycklig.

dag 3: tre bilder som väcker känslor.

dag 4: en bild på dig för ett år sedan.

dag 5: en bild på någon du litar på till hundra och varför.

dag 6: det här får mig att gråta.

dag 7: det här har jag gjort för att göra en kille svartsjuk.

dag 8: beskriv din förebild.

dag 9: min största rädsla i livet.

dag 10: hur jag är när jag är kär



dessa tre snygga brudar litar jag något otroligt bra på, kan säga allt till dem och

de finns alltid där om det är något. Världens goaste brudar e detta.


dena cheyen på bilden nedan har något spevielt, hon finns alltid där för mig

när jag behöver det. Vi kan prata om nästan allt.

pusss på dig




dessa två brudar neda betyder något otroligt mycket, lottie har hjälpt

mig med ett och annat problem, samma med tess.

Saknar er båda. Måste ses snart. Love you!!!<33







va hade jag gjort om dessa go cheyer inte fanns????

Jag är stolt över att få ha lärt känna er cheyer<33

Kommer aldrig glömma er


Kommentarer
Postat av: Tess

Men gulle då! älskar dig me :* <3

2011-12-21 @ 21:36:19
URL: http://695382.devote.se/
Postat av: Lottie Ekblad

Aw, va gullig du är!

2011-12-21 @ 21:55:24
URL: http://nattstad.se/lottieevelina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0