Dag 9

dag 1: sju sanningar.

dag 2: något som gör dig lycklig.

dag 3: tre bilder som väcker känslor

dag 4: en bild på dig för ett år sedan.

dag 5: en bild på någon du litar på till hundra och varför.

dag 6: det här får mig att gråta.

dag 7: det här har jag gjort för att göra en kille svartsjuk.

dag 8: beskriv din förebild.

dag 9: min största rädsla i livet.

dag 10: hur jag är när jag är kär.


Dag 9:
Ojojoj vad svårt har många rädslor.
Men alltså min största rädsla är nästan att det ska hända min familj något.
Ellar mina djur,vänner. Dom som står mig nära helt enkelt.
sen har jag ju som sagt va svårt att prata med killar jag gillar, det har jag riktgt svårt för,
ellar a det beror på vem killen är. Den jag gillar nu har jag inte så svårt att prata med.
Vet inte riktigt vad jag ska svara på denna faktist. Men ni fick ett litet svar i allafall:D
puss och kram / Maja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0