Dagen

Heej igen, idag har jag vart i gbg och köpt en ny data :D Äntligen säger jag bara, min andra laggade ju
som jag vet inte vad. Pappa håller på att fixar med bilderna så kommer snart ha en massa bilder igen :DK
Det kommer bla en massa gamla bilder på både mig, mig och hästar :D Eveline red jamen idag och jag tror det gick bra.

Igår så hoppade jag ett lågt skutt och ut över det så red jag ett dressyr pass. Det gick kanon bra
förutom att han inte ville lyssna så bra i galoppen menmen sån är han oftast, det är lite jobbigt i bland när han
bara stänger av munnen och bara springen på som han själv vill...
Jajaja han är ju trots allt 7 år och vill busa lite.

Nu sitter jag och taggar inför morron dagens tränigng för johanna:D
Hoppas han sköter sig någolunda i allafall. Sen så läser jag bloggar och har tråkigt.
Tror jag ska ner och hämta lite godis och tjocka mig !!!!! Nej men godis är alltid göttans det.
Ni får ha det så bra så höres vi sen pusssss/Maja
image description

Kommentarer
Postat av: Brian

Sjukt söt!

2011-12-28 @ 17:36:48
URL: http://brianhansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0