Dagen

Hej, hade bara en riktig lektion idag, första timmen hål,sen egnelska sen pratade
vi om filmen vi skulle se, sen bio i 2 h. Ganska härlig måndag ändå:D
Fuck reda på några av mina betyg i dag bla, idrott,eng och no;D Nöjdast med no där  jag
fick starkt E och starkt D. I idrott fick jag E ocg i engelska fick jag F:/
Tråkigt men sant. Efter bion drog jag till stinsen för möte med nöjes och ungdoms rådet:D
Men innan det spelade jag lite pinings och uno. Han jag spelade pingos mot vann på pingis och
jag vann på uno. Jag vann 4 gånger på uno:D Grymt va??? Efter som jag va på mötet så fick elin rida jam
på sin lektion på ridskolan idag:D Kan fan inte tänka mig att det är jul på lördag lixom shiiiiit
vad tiden går fort, jag har redan gått 1,5 år på råda har 1 år kvar tills jag ska söka gymnasie och så.
Hjäääääälp. Tiden kommer gå sjukt fort. Aaa nu sitter jag och pratar med en kompis som jag inte träffat
på typ 2 år eller något. Men ni får ha det bra så kommer snart en maja vill ha lista :D<3Puss och kram/Maja
va då gammal bild`??
aaa???
hahah typ 05 elr något

Kommentarer
Postat av: Erica B

åhh vad fin blogg :) kram

2011-12-19 @ 21:20:35
URL: http://sweetdreamsbaby.bloggplatsen.se
Postat av: Svendeee

lust att vara med i veckans blogg? :)



http://lifebysvende.devote.se/blogs/15021187/veckans-blogg-.htm#WriteComment

2011-12-19 @ 21:46:55
URL: http://lifebysvende.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0