Ge oss en chans, vi är äldre nu.

Godmorgon, eller ska jag säga goddag? I vilket fall hoppas jag att ni får en bra dag osv. 
Själv är jag trött som ett svin och har ont i halsen som jag vet inte vad, får köpa halstabletter senare!
Först idag får det bli skolan med tråkiga lektioner, taggar verkligen.. När jag kommer hem sen ska jag baka pepparkakor med familjen. Gör kul!
Så måste jag också gå ut och gå med Supreme i en halvtimme.
Supreme har fått kotledsinflamation på tre ben. Det kanske låter mycket och som att det är vi som är slarviga.
Men just kotledsinflamation är någonting väldigt många får inom Hoppningen, och det är väldigt svårt att undvika det. Men just Supreme nu då fick som tur var den i slutet av tävlingsterminen, men vi märkte dock ingenting förän efter ett par tävlingar. Vilket kändes ganska dumt, och det kändes typ som att vi hade varit taskiga mot honom, och tvingat han att tävla osv. Men om man tänker så här, jag blev aldrig arg när han stannade. Bara orolig. Jag använde spö på han en tävling. Den sista innan vi kollade upp honom.
Jag är glad att det var något. Det visade att varken jag eller han har varit dåliga nu det sista. Båda har gjort sitt bästa, och har man kotledsinflamation är det inte så lätt att ta sig runt en Msv B bana.
Appro på ingenting så glömde jag mitt smink hos matilda, så jag får klara mig utan det.
Hur jag nu ska kunna göra det. Sminket är ju mitt liv. Tiep da lixom.
Nej men ärligt nu, jag sminkar mig inte lika ofta och mycket längre. Jag har börjat mogna till, lite iallafall. hihi.
Höööööööres sen! 
Puss /alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0