God eftermiddag!!

Har precis kommit ur en varm dusch. Hoppade lite omhoppings svängar idag. Det gick super, hoppade ett räcke på 85 cm. Jam var lite okonsentrerad i början men det gick bätter i slutet.
Han var pigg som vanligt men men. Efter det tog pappa några bilder på mig och jam som jag ska ha som julkort om kamera överföraren kan börja funka nån gång... Aaaa nu är det snart mat göttt.
Sitter här med syrran och tittar på lilo och sthits(stavnign) det va ett bra tag sen jag såg det sist.
Ajaj i bland så måste man får titta på lite barnsligare pogram eller hur? Aaa nu ska jag ner till mami
och titta på hoppningen :D Ni får ha det bra Puss och Kram / Maja
bild på min nyårs klänning, vad tycks?????
sjukt skön e den i allafall:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0