God morgon

Nu har jah precis käkat lite frukost och ska om nån timme ner till stallet för att lunch forda pollarna
och rida jam en stund. Sen blir hem och ringa om praktiken. Ska se om papi kan fota
mig idag, hoppas på det vill ha lite nya bilder ska även ta lite bilder ute i snön med jam
som jag ska ha som jul kort i år till mina underbara vänner.  
Har en fråga till er.
Vad ska ni göra på nyår?? vara med kompisar? Festa?? Vara hemma med mami och papi?


Själv vet jag inte riktigt tror jag ska vara med nån kompis. Kanske bästa bella eller så. Får se
om jag hittar nån, får väl bjuda hem nån. HAhahah vilket liv att bjuda en kompis.
Mamma,pappa,Philip,Sussane och Kerstin ska vara här på nyår. Får hoppas att jag hittar nån
att va med annar kommer jag ha riktigt tråkigt. Jo nu vet jag. Jag drar till min underbara tess
http://695382.devote.se/ hahah or noooot. Ingen bra idee va??? ahahhah, tror icke detta.
Va hos henne på halloween och vi träffa hennes kompisar, endel nyktra och vissa mindre nyktra.
Men sjukt goa vänner har hon i allafall. Nu ska jag sätta mig och slänga i hopp ett inlägg om dag två på listan.
Ni får ha det bra så hörs vi snart puss/maja
inte alls taggad ponny när de kör galopp tävling...

Kommentarer
Postat av: Cajsa

lycka till! :D kul att du är med. ;-)

2011-12-18 @ 11:29:19
URL: http://cjssong.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0