Hemma redan

Tjaoooo!!! Vi fick sluta tidigare idag, efter som vi bara var 4-7 elever på varje lektion, så tyckte
lärarna inte att det va nån ide att ha lektioner :D så vi sluta halv 2 idag och fick ta bussen hem.
Ikväll är det bara jag,mae och hanna hemma:D göttans det. Nu tror jag att jag ska ta lite fika sen ska jag bara chilla. Även idag får jam vila för båda mamma och pappa ska ju jobba... ååååå jag vill ju va i stallet:D
Nu ska jag fika så bloggar mer snart tror jag. Juste fick reda på yttligar några betyg i dag
Spanska har jag starkt E jätte nära på att få D, i so har jag E och i svenska har jag E.
Grymt nöjd hittils i allafall:D Ska snart ut och fota lite tror jag :D Nu ska jag ju som sagt fika så
hörs vi sen puss och kram / Maja
smexiga vänner jag har eller??
erkänn riktitgt sexy-.-' hahahahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0