Kommentar.

Svaret på den frågan är ja.
Men iaf, Nellie Berntsson verkar vara en väldigt ödmjuk men även väldigt stark person som kör sitt eget race.
Jag kan ju inte påstå att jag inte alltid har haft goda tankar om henne, men det har väl mest berott på avundsjuka.
Hon är inte ens tolv år (tror jag) men ändå har hon på mindre än ett år blivit en av Sveriges bästa ryttare. Hon har även en av Sveriges största bloggar, dessutom verkar hon vara riktigt mogen för sin ålder. Jag kan ju bara säga att det hon skriver i sin blogg är vettigare åsikter än vad dom flesta av mina kompisar har.
Avundsjukan här ligger väl lite i att när jag var tolv var jag jätte barnslig och kunde knappt stava till mogen.
Sen dessutom att hon är på så hög nivå redan. Visst, jag tävlade Msvb med focus när jag var tolv. Men jag kan ju inte påstå att det gick bra. & jag var verkligen inte lika målinriktad som Nellie är.

Så nu har jag kommit fram till att jag unnar henne all framgång hon får!

Lånade den här bilden, hoppas det var okej.
/alice

Kommentarer
Postat av: NellieB

Söt du e! Tack underbara du! :D

2011-12-25 @ 23:53:27
URL: http://Nellieberntsson.se
Postat av: T H E R E S E

Hej sötis!

Allt bra med dej idag?!:)

Kram!

2011-12-27 @ 12:23:50
URL: http://theresefabienne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0