Min jul 2011

Jaop då va julen över för i år eller a inte riktigt kanske men ändå.
Jag fick en massa bra saker i julklapp
platttång
kläder+ridkläder
schabrak+luva
presentkort på bikbok 200 kr
örhängen
uggs
1 träning för nina p
2 dagars träning för nina k
fransk manikyr penna

sen så ska jag med all säkerhet på gbg hs också

Jag är nöjd, på kvällen/natten satt jag att titta på harry potter och dödsrelikerna part 1 grym va den
ikväll ska jag nog se part 2 om vi kan hyra/köpa den eller om vi redan har den :D

Ni kommer tyvär inte få bilder på det jag fått för att kamra överföraren e sönder-.-
så pappa ksk ska fixa en ny men det kan ta ett tag :D Men i allafall
dagen i går va mysssss och jag är jätte nöjd.

I veckan ska jag till överby/torp och gå in på gina och söka prao :D Hoppas på det bästa
vill helst vara på överby för där är det bäst :D
Men nu ska jag spela sims med syrrorna :D vi hörs senare pusss/Maja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0