nyss målat lite

dålig  bild men vad tycks???
jag har typ E i bild eller så. Jag älskar att måla men jag e så dålig på det.
Ska sätta mig och måla mer bilder nu i mitt skis block. Imorron blire stall tjäns i stallet
sen ska mamma ringa till ett ställe där jag ksk ska proa efter GHS. Hoppas det blir där låter sjukt bra där:D
Ska så klart ta med mig jam ditt i iså fall. Imorron ska vi ta lite små skutt i ridhuset :D Hoppas att han är lung i morron då. Ska prata med alice så ksk vi kan ha en tävling här eller vad säger ni?? låter det kul??
A ska bara prata med henne och ett företag så vi har ett bra pris med. Men nu ska jag fortsätta att måla och lyssna på musik.
den werida musik smaken jag har

Kommentarer
Postat av: Fanny :)

Haha, den låten är ju för bra! :) Älskar bilderna i din header!

2011-12-18 @ 21:32:44
URL: http://mffryttarna.blogg.se/
Postat av: Fanny :)

Haha, den låten är ju för bra! :) Älskar bilderna i din header!

2011-12-18 @ 21:32:45
URL: http://mffryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0