tjo!!

Sitter och pratar med mina snyggingar Clara och Sofia:D Va precis ute med vovvarna på en promis
det får bli oftare att gå ut med vovvarna, behöver lite motion ibland. 
Jam fick vila idag efter som det är/var storm här. Idag har man bara chillat framför tven hela dan.

Åååååå mitt och claras random samtal i går 

vi hade pratat lite om killar innan men det lite privat

Jag har en ide, i sommar drar du o jag till kusten, där finns det sjukt snygga killar :D♥

    • HAHAH jag drar till falsterbo, DÄR finns det jääävligt snygga killar!!! :D

      • jag hänger på :D

      • HAHAH gört! ;D

      • e fan trött på att va singel:D

      • jag me.. :(

      • :P så tråkigt

    • Clara
      oja! D:
      • nu fan ska vi hitta nån:D ett tag kvar men ändå:D

      • Hahah XD jag o cissi ska ragga som faeen!!

      • jag hänger på :D

      • Gut!

      • alltid :D

      • det kommer hålla under falsterbo sen skills man åt och träffas aldrig igen:(♥

      • typ så.. XD

      • det blir typ one night stand xD

      • japp:D

      • one week stand xD

      • HAHAH

      • fyfan, vad vi ska ha kul:D

      • Som fan! XD

      • fb status: Jag älskar dig . . . . . en vecka efter: Jaha då va man singel igen då:(

      • Hhaha Xd

      • O.o

      • xD men typ så

      • jao ;o

      • :P

      • Vi drar på oslo horse show, norge har fett snygga killar

      • Hahaha Dom pratar jobbigt... :(

      • som fan:(

      • skåningar med

      • nej dom pratar gulligt! heta är dom med! ;o fast det roliga är att dom killarna jag snacka med i somras på falsterbo pratade inte skånska XD HAHA

      • guuut!

    • Maja
      ohja:D!!!!!
      • XD




        Vadå random!!!!!!<3333
        ahahahhaha nu ska jag snart ner till mld och hyra en film:D
        Pusss/Maja


        gammal öööö neeej då. Host host host


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0