Tjooo!!

Hej, nu har jag varit hemma ett tag. Har hunnit äta och ducha.
Nu sitter jag och lyssnar på musik och har tråkigt.
Skolan idag gick faktist snabbt för engångs skull...
Hhaha. Efter skolan drog jag till ridskolan och titta på lilla syrrans
avsluting. Jag fick leda och lite så. Så klart vann lilla
syrrans lag. Grymma var dom.
Jag letar nyårs klänningar men hittar typ inga men funderar på nån av dessa
(klicka för större bild)
vad tycker ni??
Imorgon är det jul dico på ungdomms gården och jag ska så klart jobba som vanligt där...
Ajaj hoppas det blir kuligt.
Har börjat blivit lite smått kär i ulriks låtar :O
specielt denna
Men nu ska jag sätta mig och redigera bilder och se vilken hårfärg jag ska färga:D
Så ni får ha det super grymmt så hörs vi snart pusss/Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0