veckans hiss o diss -Maja

  • jag har sjuk dålig humor(det är hiss för att dte är bara roligt att ha dålig humor man skrattar mkt)
  • Jag har världens goaste kompisar
  • snart jullov och julafton
  • fredags kvällen var grymm
detta e typiskt min humor!!!!!!

spola fram till kattens dag bok på denna för den är bäst
  • Måndag i morron
  • Sjult trött är jag efter en dag i stallet med stall tjäns.
  • Mitt hår e kaos, utväxt och massa shit. (Ska ksk färga innan nyår)
  • vågar inte säga att jag gillar en till den jag gillar.

Kommentarer
Postat av: Agnes Åberg

Vill du tjäna pengar på din blogg, kanske över tusen lappen. Gå då in på min blogg och tryck på annonsen över headern ;)



Fin blogg föresten !

2011-12-18 @ 20:12:06
URL: http://agnessan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej finis ;) Hoppas att du har haft en bra helg! :)

2011-12-18 @ 20:31:56
URL: http://sense.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0