Dag 5

Dag 1: Rolig info om mig
Dag 2: De 3 viktigaste sakerna hos en kille
Dag 3: Det här faller du hos för en ponny

Dag 4: Din dröm ponny
Dag 5: Bästa filmen nu sett (en häst film och en icke häst film)
Dag 6: Dröm kille
Dag 7: Mål inom ridingen
Dag 8: Det bästa med din Mamma och Pappa
Dag 9: Så här sminkar jag mig(vidio)
Dag 10: Min favvo affär och varför(en häst och en vanlig)
Dag 11: Mitt favvo plagg i gaderoben och varför ( ett häst och ett icke)
Dag 12: Det bästa med dina kompisar


Detta blir lätt.
Häst film är ju lätt spirti hästen från vild marken.
Gråter mig igenom filmen varje gång jag ser den.
Så otroligt bra gjord alltså.
Han visar verkligen att han orkar kämpa sig fram till det han vill.

__
Sen icke häst film blir lite svårt
men nämner 3 jag gillar
Dear John, en drama film tror jag.
Gråter mycket till dena filmen med.
Otroligt bra skådespelare, och dom gör sina roller mycket bra.

Sen har vi jag saknar dig.
Det handlar ju om tina och silla.
Det är ju en verklighets baserad film.
Jag tycker det är grymt stark at skådespelarna att orka spela in filmen som
trots allt är så tung och sorlig.


Sen har vi Breaking dawn part 1
Lätt den bästa filmen i twilight serien.
Tycker den e så grymt rolig, bara att slutet e så dåligt och man får
vänta 1 år tills nästa del kommer ut.
Men jag älskar filmen tror inte jag har set någon sån bra film i serien
förut.
Så klart e jag team jackob och team seth

Puss och Kram på er/Maja

Kommentarer
Postat av: Tova

fin blogg :)

2012-01-01 @ 23:23:08
URL: http://tovabengtssons.blogg.se/
Postat av: Felicia

SV: Hejsan hejsan! :D

Gud så kul att kolla in hos läsare lite ni hade en jätte mysig blogg & vi hoppas ni fortsätter läsa om oss på Team Nyrk! :)



Kram

2012-01-02 @ 16:51:56
URL: http://teamnyrk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0