Interljuv med Bella pettersson-Maja

Hej, vad heter du?

Jag heter bella pettersson

Hur gammal är du?

jag är 13 år i år.

Bloggar du? Isåfall vad heter bloggen och hur länge har du bloggat?

ja jag bloggar, bellabusepettersson.blogg.se, 3 månader & lite till

Vad heter din ponny?

Hembys Salka Valka

Vart bor du?

utan för Brålanda i gestad

Har du några syskon? ja ett syskon

Hur länge har du ridit?

jag har ridit ganska länge, orkar inte räkna men börjar kssk när jag va 2 -3 år

Lär man sig av andra bloggare tycker du?

jaop

Högsta du hoppat och tävlat? 70 cm har jag tävlat

Har du några speciela mål för 2012? att bli plaverad lokalt med salka

Har du något du vill hälsa mig/mina läsare??

kika in på min blogg! bellabusepettersson.blogg.se

 

menar så här att hingstar är vackrast, men rider hellre en valack)

Fem snabba

häst/ponny/dressyr

hopp

oxer

tävla

hingst/valack (

/träna
/räcke 

Hej, vad heter du?

Jag heter bella pettersson

 

Hur gammal är du?

 

jag är 13 år i år.

 

Bloggar du? Isåfall vad heter bloggen och hur länge har du bloggat?

 

ja jag bloggar, bellabusepettersson.blogg.se, 3 månader & lite till

 

Vad heter din ponny?

 

Hembys Salka Valka

 

Vart bor du?

 

utan för Brålanda i gestad

 

Har du några syskon? ja ett syskon

Hur länge har du ridit?

 

jag har ridit ganska länge, orkar inte räkna men börjar kssk när jag va 2 -3 år

 

Lär man sig av andra bloggare tycker du?

 

jaop

 

Högsta du hoppat och tävlat? 70 cm har jag tävlat

Har du några speciela mål för 2012? att bli plaverad lokalt med salka

Har du något du vill hälsa mig/mina läsare??

 

kika in på min blogg! bellabusepettersson.blogg.se

 

 

Fem snabba

häst/ponny

hopp

oxer

/räcke

tävla

/träna

hingst/valack (

 

menar så här att hingstar är vackrast, men rider hellre en valack)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0