Dag 6 och 7

dag 1: sju sanningar.

dag 2: något som gör dig lycklig.

dag 3: tre bilder som väcker känslor.

dag 4: en bild på dig för ett år sedan.

dag 5: en bild på någon du litar på till hundra och varför.

dag 6: det här får mig att gråta.

dag 7: det här har jag gjort för att göra en kille svartsjuk.

dag 8: beskriv din förebild.

dag 9: min största rädsla i livet.

dag 10: hur jag är när jag är kär.



Dag 6. Sånna som ljuger,falska vänner och snakar skit bakom ryggen på en.

Tillexempel om en kompis säger att att man e vänner, men bakom ryggen så snakar de

skit och sprider falska rykten bakom ryggen på en.

Sånt får mig att bli riktigt ledsen.


Dag 7.  Ingen anning faktist, inget tror jag.

Får fundera lite på den:P




Kommentarer
Postat av: Nathalie

SV; Ja självklart, vi går ju i samma klass!

2011-12-23 @ 19:10:42
URL: http://dressyrfjollorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0