Random +10 dagar

Gårdagen var väl trevlig. Förutom det att jag var sjuk, självklart är jag ju fortfarande det men men, får ta och pigga till mig lite. Ska ju trots allt till Götelaborg imorgon, chiiiill mannen. Handla julklappar osv, har kvar att köpa till Emma, Lisa, Elin & Pappa. Annars är jag helt klar, duktiga mig.



dag 1: sju sanningar.

dag 2: något som gör dig lycklig.

dag 3: tre bilder som väcker känslor.

dag 4: en bild på dig för ett år sedan.

dag 5: en bild på någon du litar på till hundra och varför.

dag 6: det här får mig att gråta.

dag 7: det här har jag gjort för att göra en kille svartsjuk.

dag 8: beskriv din förebild.

dag 9: min största rädsla i livet.

dag 10: hur jag är när jag är kär.



Sju sanningar.

  • Sanning nummer ett - Jag har väldigt svårt för att koncentrera mig och fokusera på en sak, vilket blir ett stort hinder för mig inom ridningen.
  • Sanning nummer två - När jag var liten var jag riktigt tjock. Då menar jag riktigt tjock. Typ Rullade fram. Mina föräldrar kom på mig med att sitta under köksbordet med ett paket smör och en sked. Liten tjockis..
  • Sanning nummer tre - Så fort jag tar studenten kommer jag flytta ifrån den här hålan. Jag tänker flytta till ett ställe där skitsnack inte är the shit. & där alla inte är falska osv. Längtar som bare den kan jag då säga.
  • Sanning nummer fyra - Jag är helt beroende av Lars Winnerbäck.
  • Sanning nummer fem - Jag kan inte åka skidor. Då menar jag att det verkligen inte går. För ett par år sen var jag i Sälen med Lisa, jag svär. Jag var nog den sämsta där, råkade åka ner i skogen och krocka i ett träd. Råkade ramla av liften ett par gånger också för den delen.
  • Sanning nummer sex - När jag var liten ville jag bli Skådespelare eller Sångare. Nu vill jag bli Psykolog eller Advokat.
  • Sanning nummer sju - Jag ska inom den snaraste framtiden Pierca mig och Tatuera mig.
Nu ska jag gå upp och vara stolt över att jag kom trea i dansstopp igår.
PUSS /alice

Kommentarer
Postat av: Miss C

Vad/var ska du tatuera? Var ska du pierca dig? :)

2011-12-17 @ 19:59:23
URL: http://missc.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0