Tjao!!!

Tjaoo!!! Vet att jag inte bloggat mycket men har inte varit hemma så mkt.
Igår var jag i bgb hela dagen. Kom hem vid halv 5 va hemma 40 min sen dra ner.
till stinsen för att jobba på juldicot kom hem halv 12 gick och la mig och somna vid halv 1 typ.
Idag vakan vid ca 10. gåka till stallet vid 12 för att rida sen vara i stallet till nu. Trögt som tusan.
__
Bilder från juldicot kommer senare. Jul discot vat lyckat, roliga kompisra och så.
Ibörjan var det dåligt drag men sen när Mange bjuder då fan blev det drag på dans golvet.
Hahahah Ludvig L ägde fan ut alla på att dansa hahaha. Satt och prata med han typ hela kvällen.
Skit kul var det.  Men trött som fan var jag efter att jag vart i gbg hela dagen och shoppat då blir man trött.
__
Jag köpte nyårs klänning och lite så
bild kommer. Senköpte jag ett par thigts med
_
Idag så vakande jag runt 10 och åkte till stallet för att jag skulle hinna rida jam innan
lucia showen. JAh red i ksk 40 min typ. Han var ganska pigg men det gick bra.
Sen så åke vi och köpte mat. Sen övade vi på sångerna till lucia tåget en allra sista gång.
Sen fick man väna i måååånga timmar innan det till slut var lucia tåget. Jam var lung men
gick runt lite, men det var första gången och han undrade vad som hände och lite så.
kom hem runt halv 8a.
Bilder kommer även här snart.
Som ni ksk fattar så har jag haft mkt att göra och därför inte bloggat.
Men nu ska jag ta igen det.
_
Aaaaa vad ska man mer skriva? vet inte ska nog sätta mig och fixa lite med bilder och så, så
får vi höras snarats igen. Så ha det jätte bra puss// Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0