Våfflor!

Har alldeles nyss vaknat, är ju ledig idag. Tack vare att öronmat var igår, så det blev kompletering idag. 
Nu vid klockan tolv någon gång ska jag ta en lång uteritt med pappas Kings Kevin tillsammans med min gode granne och barndomsvän Linnea.
Det ska bli riktigt mysigt, längesedan vi gjorde någonting utanför skolan.
Senast gång var vi kanske såhär stora:
Lite större var vi nog, kanske i sexan.
Efter ridturen kommer antagligen Saga. Min gamla bästa kompis från sjuan. Henne har jag inte heller varit med utanför skolan på jätte länge. Gör kul att det blir av någon gång.
Vi ska ju då fixa oss inför kvällens konsert oså.
Efter konserten följer Elin med mig hem & slaggar här. Så det blir en kul dag, lite uppdatering skulle jag gissa på. Men det får ni stå ut med. ;)
Nu ska jag gå ner till stallet och sen göra våfflor till mig och mamma.
PUSS /alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0