Buonos Tardes

God eftermiddag :D
Kom hem från stallet för ett tag sen, sitter och pratar med Alice om bloggens ''framtid''
eller vad man ska säga, vi har kommit överens om några saker fast det håller jag hemligt för er tills
vi är riktigt säkra på att det går i genom. Sitter även och fixar med ett jul kort som jag ska mejla runt(lite sent or What?) Jaja kul iaf. 

Tränade ju som sagt var för Johanna idag, det gick bra. Jam var snäll och lydde bra. Vi tränade
på övergångar och lite så. Hoppade runt 60-70 eller något sånt.
Nöjd, ska ju va med i morgon med, då ska jag nog inte hoppa lika högt.
Utan han ska bara  få skutta lite för att han ska tycka det är kul att hoppa. Övningen vi gjorde va ganska krånglig och det gällde att ha en ponny som lyssnade bra på hjälperna.

Nu ska jag ner och käka sen hör jag av mig igen :D Pusssssss/Maja

jag och min förra ponny Troja, står nu på ridskolan och trivs bra där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0