dag 8

1: sju sanningar.

dag 2: något som gör dig lycklig.

dag 3: tre bilder som väcker känslor.

dag 4: en bild på dig för ett år sedan.

dag 5: en bild på någon du litar på till hundra och varför.

dag 6: det här får mig att gråta.

dag 7: det här har jag gjort för att göra en kille svartsjuk.

dag 8: beskriv din förebild.

dag 9: min största rädsla i livet.

dag 10: hur jag är när jag är kär.

Dag 8.
Min förebild, ojjj!! Har  många förebilder. Men beskriver väl en av dom då.
Det är den cheyen som Alice skrev om förut nellie berntsson.
Alltså jag håller med Alice till 1000. När jag var 11-12 år så var jag knappas så mogeb som henne.
Jag hade inte en tanke på att jag ville satsa på sm. Jag vågade ju knappt hoppa över ett hinder på 20 cm då.
Nellie är otroligt mogen både i sin utvekling och i sitt sätt att skriva och prata.
Jag menar hon tävlar redan MVS b, snacka om att hon kommer bli framgångs rik efter sin b-ponny tid.
Hon är 11 år och har svergies näst största häst  blogg, hur stort är inte det??? Jag har själv träffat henne 2 gånger
1 gång på liseberg och 1 gång då jag fotade en tävling. Hon red bellman på den tävlingen en grymt svår ponny som hon har kvalat MSV med på va 6 veckor, vad då grymt jobbat?? Man hör många säga att hon borde inte rida, hon drar bara hästen i munnen. Jag säger dra till en tävling och försök rida henns ponny själv, dom är sjukt svårirdna om man säger så. Jag diggar verkligen denna tjejen. Sen jag började läsa hennes blogg nån gång i början av 2011 så har mina tankar om henne vandrat mycket mellan liten,söt och lacksig och Söt,snäll och en grymt snäll liten tjej.
Man kan tänka mycket om henne. Nu ska jag säga vad jag tycker om henne nu. Nellie är en grymt söt tjej som vågar stå för de hon tycker. Nellie är jätte snäll och trevlig hon blir jätte gland när man kommer frem och pratar med henne på tävlingar. Hon har stärkt mitt självförtroende till 100% Hon är så grymm.
Tror hennes lilla syrra Smilla kommer gå i hennes fotsteg inom ridsporten då hon redan är otorligt duktig, när jag var 9 eller vad hon är hade jag inte ens en tanke om att jag skulle tävla elller så. 
Nellie är en målmedveten tjej och hon vet vad hon vill.
Tycker att om ni inte läser hennes blogg så gå iallafall in och läs den nu http://nellieberntsson.se

bild på Nellie och Bellman.

Jag känner mig yngre än henne när jag tittar på denna bilden ändå är jag 2-3 år älder

otroligt söt är hon//Maja



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0