Heej:D

Hej, sitter här och har tråkigt. Pratar med Eve om morron dagen, vi ská paka påsar på
ICA. Det är något med ridklubben:P Ajaja, blir att rida efter det ist. Då ska även Eve sitta upp lite
hon ville det och det är klart att hon får det :D Lite senare ska jag och Maja titta på film:P
Ska bli kuligt alltså :P Det e fan snart 2012 herre gud vad tiden gått fort. Ett halv år kvar i 8an sen 9an.
Det kommer kännas konstigt att va äldst på skolan.  Äldst men minst...
Hahahah typ så. Sen har jag planerat sommaren, falsterbo med clara(kanske) Eller jag ska ditt med familjen men jag ska gå med clara och cissi. Ska bli fett najjs. Sen ska jag sola mkt på vita och umgås med kompisar
och så klart tävla med jam:D
Nej nu ska jag va social på skype och ha kul med lite folk där så hörs vi  i morgon(om jag lever)//Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0