Visste ni..?

Att jag har tre syskon - och alla har tävlat på hög nivå inom hoppning.

Jag älskar att städa - visserligen syns inte det på mitt rum, men ibland är det så himla kul att bara pyssla med rummet.

Den personen jag har allra roligast med är Lisa Sörqvist.

När jag blir arg kastar jag saker omkring mig - jag skojar inte, hur tror ni att min reservtelefon gick sönder? ;)



Imorgon är det uppvisning med kören, kuuuul då att jag är så hes att jag knappt kan prata..
Samma Tisdagkväll, får hoppas att rösten är okej då. Är ledig hela Tisdag innan kören som kompletering. Då ska jag nog rida med Linnea. Frågan är vilken häst jag tar, kanske King eller Olof.

Jaja. Nu blir det bilen i typ två timmar hem.

Peeeace
- alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0