kladdar på ny header

japp, jag kan inte sova för lilla syrran ligger och snarkar breve mig. Hon fick sova i mitt rum efter som
vi har gäster och inte så många rum...
menmen Jag har lite tråkigt så sitter och kladdar på ny header, ska prata med alice sen med, Tror jag vill ha denna fast med andra bilder. Men här får ni hur den ser ut i allafall.


typ så häär, har skuggat över bilder för att jag ksk vill ha andra bilder.
Ska prata med Alice sen så ska jag se vad hon tycker om dena headern;D
Obs!! Jag har näst intill aldrig gjort en header till en blogg förut.
därför är den inte så fin. menmen.
Ni får ha de ska upp och käka lite nu sen får jag se vad jag ska göraD:
Puss/ Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0